Nasz profil na GoldenLine Nasz profil na LinkedIn Nasz profil na Facebooku

+48 666 030 314 kontakt@tech-com.pl

Rozwiązania dedykowane


Zawsze dążymy do przedstawienia Klientowi kompletnego rozwiązania odzwierciedlającego jego aktualne potrzeby. Specjalne funkcje programu związane ze specyfiką branży lub projektu mogą być elementem niezbędnym aby zautomatyzować całość danego procesu. Gdy takiej funkcji brakuje tworzymy brakującą aplikację od nowa, wykorzystujemy przy tym nasz potencjał i doświadczenie aby zrealizować każde zadanie.

Poniżej prezentujemy kilka przykładowych realizacji.

EPU Client jest aplikacją stworzoną z myślą o firmach zajmujących się windykacją. Uniwersalność rozwiązania pozwala jednak na stosowanie go przez każdą firmę mającą wielu dłużników, niezależnie od wysokości ich zadłużenia. Służy do zbiorczego wysyłania pozwów i wniosków egzekucyjnych do instytucji e-Sądu czyli Elektronicznego Postępowania Upominawczego. Integruje się z używanym przez Klienta oprogramowaniem, a następnie za pomocą kilku kliknięć można wysłać wszystkie dane sprawy lub tworzyć pakiety spraw do wysłania. Istnieje możliwość edycji przed wysłaniem, np. kwoty roszczeń lub danych adresowych, przy czym na bieżąco weryfikowana jest poprawność wprowadzanych danych. Możliwe jest także monitorowanie postępów w nadesłanej sprawie.

 

BIK Server jest programem, który powstał dla branży finansowej związanej z udzielaniem kredytów i pożyczek. Umożliwia automatyczne pobieranie historii kredytowej klienta z Biura Informacji Kredytowej. Niezbędne jest posiadanie loginu i hasła dostępowego do BIKu. Mechanizm loguje się jako użytkownik, wprowadza dane na stronie i ostatecznie pobiera wynik. Raport wynikowy z danymi kredytowymi klienta jest przetwarzany i filtrowany do późniejszego zastosowania przez analityków.

GUS Server - rozwiązanie powstało w celu weryfikowania danych firmy z użyciem informacji zawartych na stronie internetowej Głównego Urzędu Statystycznego. Może występować jako mechanizm pośredni zintegrowany z posiadanym systemem informacji o kliencie lub jako rozwiązanie niezależne. Stosuje się je do sprawdzenia poprawności wpisanego numeru NIP lub REGON, formy prawnej lub branży działalności według kodów PKD.

Formularz kontaktowy